Det är bara att köra på...

Sådär ja, nu är det slut på vilan och semestern... Har avklarat 2 arbetsdagar, och tycker faktiskt att det känns helt ok! Hade en hel del ångest i helgen inför måndag-morgonen, men när man väl hade kommit till jobbet så kändes det helt ok...

Såhär har de senaste dagarna sett ut:

Torsdag:

Var i Tyringe hos mor & far och solade och badade... Vilt vattenkrig vid poolen =)
På kvällen var vi nere på Hässleholms-festivalen och åt på Statt, därefter blev det några öl och lite tragg på Graffitti...

Fredag:

Spelade tennis med Sebastian i Djupadal. Blev 1-1 i set (IGEN), Seb vann första med 7-5, och jag vann andra med 6-4, sen brukar vi inte orka mer, så vill man vinna gäller det att vinna de 2 första seten =)
På kvällen blev det förfest inför Festivalen hemma hos Zack & Reb... Bra ös med många fina bitar från Spotify, bl.a "Jag måste ringa Carina" och "Lili & Sussie (Studsi) - Oh mama". Därefter gick vi ner mot Festivalen, fastnade dock på några ställen på vägen ner... Vi va inom Ninas, vi fastnade vid kulturhuset, då Seb skulle visa några 16-åringar brottagrepp. Väl nere på Festivalen hamnade vi på Graffitti och drack en del öl... På vägen hem blev det Langos, blev dock helt knäckt då jag tappade den precis när jag tänkte på hur god den var :(

Lördag:

Blev beachen, mot Åhus, men då där såg trångt och disigt ut gick bilen vidare mot Yngsjö. Solade och badade, spelade lite boll, sen hemåt igen. På kvällen blev det lite grillat och lite öl, jag orkade dock inte följa med de andra ner till Festivalen, så jag cyklade hem vid halv 12...

Söndag:

Blev ett besök upp till min kära farfar, lite fika och prat där, och sedan hem till Tallroths för o grilla lite korv och bada lite pool... och spela lite boll =) På kvällen blev det en hel del ångest inför första jobbe-dagen efter semestern...

Måndag:

Trött på morgonen 05.15, sömn i bilen till jobbet, men sen förvånansvärt pigg hela dagen på jobbet, för att sen bli as-trött på vägen hem igen =) Väl hemma la jag mig på spikmattan i ca en halvtimme, och vips så va jag pigg igen, lagade mat med min härliga sambo, och sen gick vi ut på en lång promenad i ca 1,5 timme, sen hemma igen och en GOD SMOOTHIE/milkshake...

Tisdag ( idag =) ):

Upp 05.15, dock piggare idag, min kör-dag till jobbet... Bra dag på jobbet, känner mig redan inne i det =) Sen hemåt igen... Lite trött när jag kom hem, la mig på spikmattan en halvtimme, sen piggare igen =) Iväg och träna innebandy utomhus med FBC Rullabygget (se länkar till höger). Riktigt kul med lite aktivitet =) Sen hem till sambon, matlagning och mat-ätning, och nu så sitter jag här och bloggar i soffan bredvid min sambo som glor på TV...

SAMMANFATTNING:

HAR VARIT NÅGRA RIKTIGT BRA DAGAR ALLA DESSA FAKTISKT, MED LITE SKOJ, LITE BAD, LITE BOLL, OCH DÄREFTER LITE JOBBANDE OCH LITE TRÄNING... DÄRAV BLIR DET DENNA BILDEN PÅ DAGENS INLÄGG...

ETT PAR SLETNA JOBBE-SKOR, OCH ETT PAR SLETNA TRÄNINGS-SKOR =)




HA D FINT ALLESAMMAN OCH SKÖT OM ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0