En dag på stranden...

Idag var vädret för ovanlighetens skull riktigt fint =)
Vi begav oss till Nyehusen ute i Yngsjö för lite sol & bad.

Började med att spela lite tennis med min far, vilket tyvärr slutade med en förlust, 7-6 (9-7), 6-4... Men men, det var kul ändå, och det var ju en ganska jämn match!

Efter tennisen gick jag och farsan ner till stranden där mor och Johanna låg och stekte! Svalkade mig i det 21 gradiga havet efter den svettiga tennis-matchen i värmen!

Efter en stund på beachen kom molnen och vi gick upp till stugan som mormor & morfar har... Där bjöds det på vin & grillat... Efter maten blev det lite prat & tjat på morfars nybyggda soldäck, här bjöd morfar på en Irish Coffee!

Så slutsatsen av denna dagen var att det var en ganska skön & bra semester-dag, med fint väder, fin tennis, god mat och god dricka!

Nu sitter jag och min sambo Johanna och avslutar dagen i soffan framför vår TV...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0