Linje 1-2-3 kapad




John Travolta is the shit säger jag bara! Still going strong...

Jag och Johanna hade lite vardagslyx idag och gick på bio, och det gjorde vi rätt i =)
Vi såg "Linje 1-2-3 kapad", som ni kanske förstår om ni läste rubriken... Den var riktigt bra faktiskt! Huvudrollerna innehas av John Travolta och Denzel Washington, bara en sån sak!!!! John Travolta är näsan lika cool i denna som han är i Pulp Fiction, bara det att han är mer modernt "gangster-cool" i denna =) Rekommenderar verkligen denna filmen, som är fartfylld med en del pang-pang och en hel del fräcka konversationer...

Jaja, skulle bara rapportera om detta idag tänkte jag, i övrigt har det ju inte hänt så mycket mer spännande, mer än att jag fick beviljat att gå hem vid middag på fredag, så vi kan åka med resten av familjen till Liseberg =)

HAUDE


Kommentarer
Postat av: M

Kul att det ordnade sig så att ni kan följa med!!!

2009-08-13 @ 11:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0