Måndag imorgon . . .

Nu börjar denna helgen närma sig sitt slut... Började helgen med Liseberg i fredags, och det var trevligt som bara den =) Igår, lördags, blev det en ganska lugn dag! Satt och tog det enormt lugnt i soffan fram till typ kl.17, då jag tog en tur ut för att handla lite mat! Sen blev det även en pizza och ganska mycket cola senare på kvällen... Körde ner till Malmö vid kl.24 med hjälp av en Red Bull... Hämtade Johanna, Nina och Cassandra (http://cassandramartinsson.blogg.se) ca kl.01.00, och sen bar det av hemåt igen!

Idag började vi dagen med en kopp kaffe i Tyringe, sen körde vi ut till Ballingslöv i hopp om att hitta nåt snyggt skåp till badrummet... Men nej, det hittade vi inte :(

Sen blev det till att åka och titta på lite fotboll hemma hos Wide... Manchester United mot Birmingham... Och det blev en ganska trygg United-seger =) Rooney målade, och Owen var nära... Tycker personligen att han skulle ha satt den där chansen som Rooney bröstade fram så enormt snyggt...

Nu sitter jag och min sambo i soffan och dricker smoothie och väntar på den stora duellen mellan Usain Bolt och Tyson Gay... Sen när de 10 sekunderna har gått så vet jag inte vad vi ska göra faktiskt =)



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0