Sista veckan på semestern...

Känns lite surt att detta är sista veckan av ens semester faktiskt. En semester full av regn...
Har ju dock fått lite gjort på semestern iallafall:

*Allsång med Lotta på Liseberg

'Vårt extra-rum har blivit tapetserat och möblerat till ett matsals/fin-rum

*Vi har varit i Ystad

*Vi har varit i Trelleborg

*Vi har varit i Åhus

*Vi har varit i Kristianstad

*Vi har varit i Yngsjö

*Vi har varit i Tyringe, Hörja och Vanneberga

*U2 på Ullevi

Osv. Vi har ju trots allt hunnit med en hel del tycker jag nog, även om man hade kunnat göra mer roligt om vädret hade varit bättre! Har blivit lite tennis också när det har varit uppehåll... Hade vädret varit bättre hade det definitivt blivit mer tennis också!

Så nu sitter man här sista veckan på sin semester och bloggar och tar en kall öl mitt i natten.
Det är semester det =)



För övrigt var vi i Tyringe innan ikväll och slappade och tog det lugnt bara... Vi kollade på Allsång på Liseberg (denna gången på TV dock). Det var Diggiloo-gänget som var på besök hos Lotta idag, och det var riktigt bra! Tomas Pettersson är en klass för sig!

Efter detta kollade vi på en hyrfilm, Marley & jag (eller "Marley & me"). Det var en av de bästa filmerna jag har sett på länge... Owen Wilson och Jennifer Aniston har huvudrollerna och den är fantastiskt rolig och i slutet också gripande. Det är helt enkelt en ganska galen men kärleksfull hund de skaffar sig i filmen. Har ni inte sett den så gör det! Jag rekommenderar absolut alla att titta på den!



Nu ska jag gå till sängs, det är ju en dag imorgon också!

Gonatt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0