U2



Sådär ja, nu har man sovit, ganska länge, och ganska gott...
Vi var hemma vid halv 4 i morse, efter en härlig dag uppe i Göteborg!

Vi började Göteborg-besöket med att hitta en riktigt bra parkering. Kl. 14.12 var vi framme ungefär ;)
Sen gick vi direkt bort till Ullevi och införskaffade oss lite u2-tshirts. Där var gansa mycket folk på Ullevi redan vid denna tiden faktiskt, tyckte jag hörde nån som sa att han hade varit där sedan kl.8 på morgonen, helt sjukt tänkte jag =)

Sen så gick vårt gäng (bestående av mig, min sambo Johanna och min svärmor Eva) vidare in mot stan...
Mycket fok på stan också, men vi hittade ett matställe, "Parken", där vi gick in och åt en god bit mat.

Sen var ju tanken att vi skulle gå och shoppa lite på stan, men vi bestämde oss för att gå mot Ullevi igen, för att bara sätta oss och titta på folk. Och ja, det gjorde vi, och där finns ju ganska mycket mer sorters folk i Göteborg än i Hässleholm, så det var ganska så kul faktiskt...

Kl.18, ungefär, då gick vi in och satt oss på våra förvånansvärt bra sittplatser. Vi satt på höger sida om scenen, och hade ca 20-30 meter till scenen bara...

Sen satt vi där och tittade på folk istället...

Ca kl.20 gick Snowpatrol upp på scen, och gjorde det riktigt bra... De har många bra låtar, så där satt man och diggade till dem medans de försökte få igång publiken inför u2... Publiken kom igång bra, det blev bra ös inne på Ullevi!

Efter Snowpatrol fick vi vänta lite till, sen ca kl.21.40 så började det... U2 steg in och började spela =)

De var riktigt bra, och scenen var helt sjukt cool, med massor av effekter i form av ljus och färger!

Här följer några mobil-bilder som jag tog under kvällen... Den första bilden är tagen utanför Ullevi, innan vi gick in, där man ser scenen sticka upp...

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0