Zäta, Allsång på Liseberg, imorgon u2

Här är vår kära katt Zäta... En busig prick, kolsvart och börjar bli lite småtttjock =)
Zäta gillar att busa, han är en lurig filur som gärna hoppar på folk när de minst anar det =)
Har ni en busig katt som behöver rastas lite, men som bara får vara inomhus, då kan jag rekommendera en kattställning som v har köpt. Man fäster den i väggen, den är ca 180 cm hög och där är små avsatser på baksidan på den där katten kan klättra =)

   

Tidigare i sommar, ca 1 vecka sedan, så var vi uppe i Göteborg och tittade på Allsång på Liseberg. Det var jag, min sambo Johanna och min lillasyster Cassandra... Vi fick jättebra platser, bredvid "den gröna bingobrickan", och såg allt perfekt. Nackdelen var att vi fick sitta och hålla våra platser från kl.17... Allsången börjar ju inte förrän kl.20 =)
Men detvar det värt, fick ju se ett väldigt underhållande genrep också =)
En annan nackdel var att det regnade i början av allsången, men vi hade ju köpt finfina "Lisebergs-regn-ponchos", så det klarade sig =)



Imorgon bär det av mot Göteborg än en gång, som ni ser nedan, mot Ullevi och u2...
Ska bli spännande att se klon...



Hoppas det blir en kanon-show av Bono o grabbarna =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0